Preskúmajte konkurenciu a staňte sa lídrom na trhu

23 kľúčových faktorov pre lepšie umiestnenie na Googli 14/23

Preskúmajte konkurenciu a staňte sa lídrom na trhu

Dobrou správou je, že na Slovensku vaša konkurencia robí to isté čo vy. NIČ. A aj keď niečo robia, zriedka to robia dobre. Preto by ste sa nemali príliš pozerať na konkurenciu. Len málo z nich to robí dobre. Napriek tomu stojí za to pozrieť sa, čo robia, vidieť, odkiaľ získavajú odkazy (odporúčania).

Napríklad vidím, že medzi prvými 10 výsledkami pre “SEO optimalizácia” a “SEO optimalizácia webu” 3-4 z nich podvádzajú. Skôr či neskôr vyletia. Google im dá penalizáciu a sú preč. Takže si dajte pozor, koho si najmete. Keď niečo nevyzerá dosť presvedčivo, zvyčajne to tak nie je. Niekedy musíte ísť za svojím inštinktom. To, čo robia, je napríklad “kupovanie odkazov” tak, že presviedčajú ľudí, aby na nich odkazovali ako prví, aby niečo dostali zadarmo. Ako nejaká forma vydierania. A keďže veľa klientov netuší, čo robia, odkazujú na nich zo svojich webových stránok. Výsledkom je, že im pomáhate zaradiť sa na prvé miesto pre ich kľúčové slová, namiesto toho, aby oni pomáhali vám. Prefíkané. Ale krátkodobé.

Chcete byť v podnikaní aj o 5, 10 rokov?

Potom sa musíte vzdať “rýchleho zbohatnutia”. Pokiaľ ide o SEO optimalizáciu, je lepšie ísť pomaly, ale isto, a dlhodobo profitovať, než rýchlo zarobiť a potom zbankrotovať. Zmiznete z Googlu a je koniec.

Vo všeobecnosti preskúmajte konkurenciu, SEO agentúry to zvyčajne robia pomocou pokročilého analytického softvéru a funguje to skvele. Konceptom je vziať si od každého konkurenta niečo, to najlepšie, a použiť to u seba, aby ste vytvorili nové riešenia, ktoré sú komplexné.

Napríklad vodoinštalatér Peťo by mal zadať svoje kľúčové slová, napríklad “čistenie kanalizácie”, a otvoriť všetkých prvých 10 výsledkov (na prvej stránke Googlu).

Potom si zapíšte všetky NÁPADY, ktoré nájdete, a vymyslite, ako by vaše riešenie mohlo byť 10-krát LEPŠIE ako všetky ostatné. Ak napísali 500 slov, zamyslite sa nad tým, ako by ste mohli napísať 5 000 slov a aby to bolo stále užitočné, nielen text len preto, aby tam bol. Ak majú zlé obrázky, ako môžete mať lepšie, ak majú zlý web, ako môžete mať lepší, ak nie je všetko dobre vysvetlené, ako môžete lepšie. Takže ako by váš text mohol byť 10-krát LEPŠÍ a poskytnúť 10-krát VIAC hodnoty ako ostatné.

Potom uvidíte, koho potrebujete najať. Spisovateľov, fotografov, kameramanov. Webdizajnéra, aby váš web vyzeral 10-krát lepšie, čistejšie a modernejšie. Copywritera, aby to všetko presvedčivo napísal.

Dobrá SEO agentúra nájde všetky “diery”, mala by vidieť všetky chyby, ktoré konkurencia robí, a všetko, čo nie je maximálne využité, a aplikovať to na váš prípad. Aby ste pokryli všetko lepšie ako ktokoľvek iný.

Google aj návštevníci webu si to všimnú a odmenia vás.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *